- Pomagamy w sporządzeniu dokumentacji związanej z uruchomieniem działalności gospodarczej przez osoby fizyczne i spółki osobowe.
Rejestracja działalności gospodarczej
Obsługa kadrowo-płacowa
- sporządzanie miesięcznych list płac pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę,
- przygotowanie miesięcznych deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych zatrudnionych przez Pracodawcę oraz odpowiednich przelewów zaliczek na ten podatek,
- wyliczanie comiesięcznych składek ZUS oraz sporządzanie stosownych deklaracji i przesyłanie ich w formie elektronicznej do ZUS, a także przygotowanie odpowiednich przelewów tych składek,
- sporządzanie na koniec każdego roku kalendarzowego: zestawienia dotyczącego przesłanych składkach na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, rocznych kartotek wszystkich pracowników w postaci wydruków komputerowych, informacji o uzyskanych przez pracowników dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11),
- księgowość płacowa,
- kalkulacja wynagrodzeń,
- prowadzenie spraw kadrowo-pracowniczych,
- sporządzanie deklaracji PFRON.
Prowadzenie ksiąg handlowych
- bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych,
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
- prowadzenie ewidencji majątku trwałego oraz wyposażenia,
- przygotowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego podatników oraz osób zatrudnionych, podlegających tym obowiązkom,
- sporządzanie list płac, rachunków do umów zleceń i o dzieło oraz obowiązujących deklaracji podatkowych oraz ubezpieczeniowych,
- przygotowanie miesięcznych deklaracji podatku dochodowego, deklaracji ubezpieczeniowych oraz deklaracji podatku od towarów i usług (VAT-7),
- udzielanie konsultacji podatkowych i rachunkowych,
- współuczestniczenie i udzielanie wyjaśnień przed organami kontroli skarbowej,
Prowadzenie Książki Przychodów i Rozchodów
- bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych,
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
- prowadzenie ewidencji majątku trwałego oraz wyposażenia,
- przygotowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego podatników oraz osób zatrudnionych, podlegających tym obowiązkom,
- sporządzanie list płac, rachunków do umów zleceń i o dzieło oraz obowiązujących deklaracji podatkowych oraz ubezpieczeniowych,
- przygotowanie miesięcznych deklaracji podatku dochodowego, deklaracji ubezpieczeniowych oraz deklaracji podatku od towarów i usług (VAT-7),
- udzielanie konsultacji podatkowych i rachunkowych,
- współuczestniczenie i udzielanie wyjaśnień przed organami kontroli skarbowej,
Prowadzenie ewidencji ryczałtowych
- ewidencja podatku od towarów i usług,
- rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
Chcesz dowiedzieć się więcej ? Skontaktuj się z nami