Rejestracja działalności gospodarczej

Rejestracja działalności gospodarczej

  • Pomagamy w sporządzeniu dokumentacji związanej z uruchomieniem działalności gospodarczej przez osoby fizyczne i spółki osobowe.

Obsługa kadrowo-płacowa

  • sporządzanie miesięcznych list płac pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę,
  • przygotowanie miesięcznych deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych zatrudnionych przez Pracodawcę oraz odpowiednich przelewów zaliczek na ten podatek,
  • wyliczanie comiesięcznych składek ZUS oraz sporządzanie stosownych deklaracji i przesyłanie ich w formie elektronicznej do ZUS, a także przygotowanie odpowiednich przelewów tych składek,
  • sporządzanie na koniec każdego roku kalendarzowego: zestawienia dotyczącego przesłanych składkach na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, rocznych kartotek wszystkich pracowników w postaci wydruków komputerowych, informacji o uzyskanych przez pracowników dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11),
  • księgowość płacowa,
  • kalkulacja wynagrodzeń,
  • prowadzenie spraw kadrowo-pracowniczych,
  • sporządzanie deklaracji PFRON.
Obsługa kadrowo-płacowa
Prowadzenie ksiąg handlowych

Prowadzenie ksiąg handlowych

  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych,
  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • prowadzenie ewidencji majątku trwałego oraz wyposażenia,
  • przygotowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego podatników oraz osób zatrudnionych, podlegających tym obowiązkom,
  • sporządzanie list płac, rachunków do umów zleceń i o dzieło oraz obowiązujących deklaracji podatkowych oraz ubezpieczeniowych,
  • przygotowanie miesięcznych deklaracji podatku dochodowego, deklaracji ubezpieczeniowych oraz deklaracji podatku od towarów i usług (VAT-7),
  • udzielanie konsultacji podatkowych i rachunkowych,
  • współuczestniczenie i udzielanie wyjaśnień przed organami kontroli skarbowej,

Prowadzenie Książki Przychodów i Rozchodów

  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych,
  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • prowadzenie ewidencji majątku trwałego oraz wyposażenia,
  • przygotowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego podatników oraz osób zatrudnionych, podlegających tym obowiązkom,
  • sporządzanie list płac, rachunków do umów zleceń i o dzieło oraz obowiązujących deklaracji podatkowych oraz ubezpieczeniowych,
  • przygotowanie miesięcznych deklaracji podatku dochodowego, deklaracji ubezpieczeniowych oraz deklaracji podatku od towarów i usług (VAT-7),
  • udzielanie konsultacji podatkowych i rachunkowych,
  • współuczestniczenie i udzielanie wyjaśnień przed organami kontroli skarbowej,
Prowadzenie Książki Przychodów i Rozchodów
Prowadzenie ewidencji ryczałtowych

Prowadzenie ewidencji ryczałtowych

  • ewidencja podatku od towarów i usług,
  • rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.

Chcesz dowiedzieć się więcej ? Skontaktuj się z nami